Jornada Familiar Montsart 2018

Benvolguts i benvolgudes,

Tal i com ja us vam avançar, el proper dissabte 21 d’abril celebrarem al pati de  l’escola, amb motiu dels 50 anys d’escola, una jornada familiar cultural.

L’hora d’inici serà a les 10 del matí. De 10 a 1 hi haurà activitats per a grans i petits.

Finalment, cap a la 1 del migdia, podrem gaudir d’un dinar d’arròs tots plegats gràcies a la col·laboració d’Appel Catering, que enguany celebra els seus 25 anys d’empresa també.

Menú: – amanida
            – arròs de peix
            – gelat

– pa i aigua

Preu 6€

Finalitzarem la jornada cap a les 6 de la tarda.

Aquest acte és obert a qualsevol persona  que formi o hagi format part de la Comunitat Educativa de l’escola.

Per tal de poder tenir una previsió d’assistents al dinar, podeu apuntar-vos i pagar anticipadament per núm. de filera de taula, a la consergeria de l’escola. Les taules seran mínim de 8 i s’aniran ampliant. Per tal de poder-vos agrupar, us demanarem que us afegiu a una taula o bé que obriu un nou núm. de filera de taules. A la reserva ens haureu de concretar si són nens o adults. Al moment de fer la reserva us donarem ja els tiquets del dinar.

Termini d’inscripció: del dijous 12 fins al dimarts 17 d’abril, a consergeria.

Aquesta informació la podeu compartir amb exalumnes i altres persones que hagin format part de la nostra comunitat educativa.