Benvinguda al curs 17-18

Benvolgudes famílies,

Ja som al setembre i de nou ens tornem a trobar a la nostra escola, l’Escola Montsant.

Com diu a la cartellera de l’entrada, tornar a l’escola sempre és una festa però enguany podem dir que ho serà amb majúscules. Tot l’equip docent i personal de l’escola, l’AMPA i altres persones de la comunitat educativa, estem treballant aquests dies per tenir-ho tot a punt i aconseguir fer-ne un curs ple d’experiències i d’aprenentatges que omplin i enriqueixin la curiositat, el creixement i la il·lusió dels infants de la nostra escola.

Per fer escola es necessita paciència, temps, compromís, treball, esforç, cooperació, companyerisme, acompanyament, interès per fer les coses ben fetes,  una bona dosi de bon humor i… que no se’ns oblidi… unes gotes de màgia que sempre aconseguim del pot de l’originalitat, la creativitat i les emocions.

Enguany, celebrem que fa 50 anys que es va crear la nostra escola i que durant 50 anys hem aconseguit gaudir-la i mantenir-la ben viva amb el dia a dia de tots els que han passat i passeu per aquí.

És per això que, el proper divendres 6 d’octubre, farem l’acte inaugural de la celebració dels 50 anys d’escola que precedirà tot un seguit d’actes i activitats que es desenvoluparan al llarg del curs.

A més, com cada curs, hem planificat les següents reunions organitzatives del curs i de les classes. Totes es faran a les 8 del vespre:

dimecres 20 de setembre: Reunió General d’Escola i Assemblea General d’AMPA

– dijous 21 de setembre: 5è i 6è

– dimarts 26: P5

– dimecres 27: P3 i P4

– dijous 28: 1r

– dilluns 2: 2n

– dimarts 3: 3r i 4t

Des de l’equip de mestres, desitjar-vos un molt bon curs a tots i a totes!

Atentament,

Fernando Ortega