Comiat Teresa Baz

El passsat 31 de gener, es va jubilar la mestra M.Teresa Baz, mestra de llengua i d’anglès a la nostra escola de tota la vida. La Teresa, al matí va pensar en tothom i va portar esmorzar pels companys, per la mainada i per tot el personal del centre. Com no podia ser, li vam voler agrair tots els anys de dedicació, treball, valors i estima als infants i a l’escola. Per celebrar-ho, a la tarda vam fer un acte on tots vam poder participar del seu comiat tenint en compte cosetes que a ella sempre li han agradat: un parell de cançons molt especials cantades per l’alumnat, un audiovisual amb imatges i records del seu pas per l’escola, un recull de dibuixos i detalls fets pels infants, la placa de l’escola amb tot el que significa, un conte i sobretot… tota la nostra estima, el nostre agraiment i els millors desitjos cap a una mestra que ha guadit i ha valorat cada moment a l’escola. Com ella diu: tenir l’oportunitat d’ensenyar em dona l’oportunitat de seguir aprenent.