EXPERIMENTEM

L’alumnat de 5è i 6è han fet de científics i, a partir dels passos del mètode científic, han fet diferents experiments cassolans. En aquests enllaços trobareu diferents vídeos que han realitzat els alumnes.

L’experiment de l’esmorzar!

Bombolles!

Experiment amb llimona!

Experiment amb bitllet!

Experiment amb bitllet 2!

Després, cada grup va elaborar un Power Point per exposar als seus companys les seves hipòtesis que havien pensat  abans de  realitzar els experiments. I després… ham extret les seves conclusions. Si voleu veure i saber el que han après, aquest dissabte 14, l’alumnat de 5è exposarà, explicarà i realitzarà diferents experiments. No us ho podeu perdre. A partir de les 16,15h a La Fira de Reus, al costat del Parc Sant Jordi.

Exposicions

En aquest enllaç podreu veure les fotos dels alumnes realitzant les diferents exposicions i els experiments en viu.