Festa Fi de Curs 2017 Tresors del Món

El passat divendres 9 de juny vam celebrar la Festa de Fi de curs 2016-2017.

És la festa de tots: de les famílies; dels mestres i de totes les persones que treballen a l’escola fent que aquesta funcioni cada dia; i és, sobretot, la festa dels nens i de les nenes de l’Escola Bressol Montsant i l’Escola Montsant.

Enguany vam voler fer una menció especial per la Lila, la qual tots tenim molts desitjos de què es recuperi i poder tornar-la a tenir a l’escola. Per això vam gravar un petit vídeo que volem fer-li arribar al més aviat  possible.

La festa d’aquest curs va anar relacionada amb l’Any Internacional del Turisme Sostenible per al Desenvolupament.

Un turisme sostenible, per a promoure una millor comprensió entre els pobles a  tot arreu, conduir a que  es prengui una major consciència de la riquesa del patrimoni  de les diverses civilitzacions i portar a una millor apreciació dels valors inherents de les diverses cultures, contribuint així l’enfortiment de la pau al món».

Per això, els nens i les nenes de l’EBM Montsant i de l’escola ens van voler mostrar durant aquests dies, mitjançant els seus treballs i  el ball de la festa, el que han après d’alguns Tresors del Món.

Volem agrair el bon ambient familiar i rebuda que té sempre la festa de l’escola. Així com també, tota la tasca feta per l’equip de mestres i per les famílies de 6è Xaloc que van fer que tot fos un èxit.

Aquí us en deixem gran recull de fotografies fetes per la Meritxell Roig i la Meritxell Boj:

I fins la propera festa!