Hora post-lectiva

logo codol  logo firstclasslogo pertots

Aquest curs, l’AMPA juntament amb l’escola organitza el servei d’hora postlectiva de 12 a 1 per donar servei a tot l’alumnat de primària que es queda de 12 a 1 al centre. Les

activitats organitzades per aquest curs són les següents:

CURS DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS DIVENDRES
1r ENGLISH ENGLISH ART JOCS TRADICIONALS ENGLISH
2n JOCS TRADICIONALS ENGLISH ENGLISH ENGLISH ART
3r ENGLISH JOCS I ESPORTS ALTERNATIUS ENGLISH ART PROJECTES ESCOLA
4t ART ENGLISH CORAL/ JOCS I ESPORTS ALTERNATIUS ENGLISH PROJECTES ESCOLA
5è 6è JOCS I ESPORTS ALTERNATIUS BATUCADA JOCS I ESPORTS ALTERNATIUS JOCS I ESPORTS ALTERNATIUS PROJECTES ESCOLA
5è 6è ENGLISH ART CORAL ENGLISH PROJECTES ESCOLA

Les activitats d’anglès no són una continuïtat de l’anglès que l’alumnat fa a classe, tampoc es prepara l’alumnat per a proves oficials. L’objectiu és l’acostament a la llengua anglesa des d’un enfocament comunicatiu i fer-la servir mitjançant activitats com plàstica, temes ambientals, jocs o informàtica.

Les activitats seran portades a terme per les empreses Còdol, First Class i Pertots. Es farà una reunió per presentar les activitats a les famílies. El cost de les activitats s’actualitzarà a l’Assemblea de l’AMPA del dia 20 de setembre. La facturació es farà per domiciliació bancària cada mes.

Els divendres des de 3r fins a 6è, tot l’alumnat farà una hora anomenada Projectes d’Escola, la qual serà portada a terme per mestres i suposarà una continuïtat amb els projectes i activitats que l’alumnat fa durant l’horari lectiu i que cada curs concretarà. Aquesta activitat serà com una hora lectiva, tot i que sigui de 12 a 1, i no tindrà cap cost.

• NOVETATS:
  • L’alumnat de 5è i 6è podrà triar activitat trimestralment excepte batucada, coral i art que seran activitats anuals. Pel que fa a 4t, enguany podran triar entre l’activitat de coral i de jocs esportius.

El cost de les activitats és de 35€ al mes per als nens que participin habitualment a les activitats i de 3,5€ al dia per als que ho facin de manera esporàdica. La facturació es farà per domiciliació bancària cada mes.