Lila

Benvolguts i benvolgudes,

Us fem saber que l’alumna Lila Vallvé Caelles, alumna de 3r Romaní que portava un any lluitant contra la leucèmia, ahir a la tarda ens va deixar.

Des de l’Escola Montsant, volem expressar el nostre més sentit condol i mostra d’ànims  a tota la seva família.

Comunitat Educativa de l’Escola Montsant de Reus.

23 thoughts on “Lila

1. Des de l’AMPA de l’Escola Maria Rosa Molas de Reus el nostre més sentit condol a la família, amics, companys i a la comunitat educativa de l’Escola Montsant per aquesta dolorosa pèrdua.
    Una abraçada molt forta i no dubteu en demanar-nos la nostra col.laboració en tot allò que uns pugui convenir.

2. Lila,
    Cada nit et veiem perque ets l’estrella mes bonica.
    Cada nit et sentim perque ets l’estrella mes riallera.
    Sempre estaras dins del nostre cor.
    Un peto molt gran per tota la familia

3. Lila, el Max ja et troba a faltar… A les nits clares et buscarem entre totes les estrelles, segur que seràs la que es mou més i la més brillant!
    Tota la família us acompanyem en el sentiment.

4. Lila, ara ets un estel més del cel. Sempre et durem als nostres cors. Enviem molt d’afecte a la família i amics en aquests moments tan intensos. Petons.

5. Per sempre al nostre cor, preciosa.
    Un petonàs allà al cel, desde on ens arriba la llum de la Lila, amb el seu somriure únic, etern.

6. Lila, sempre et recordarem. Sempre estaràs en el cor dels que amb gran sort t’hem conegut. El teu somriure, la teva vitalitat, la teva alegria, el teu joc, … Ben segur, que allà on vagis, continuaràs sent aquesta nena tant especial i tant estimada.
    El nostre més sentit pèsam per la família i els amics de la Lila.

7. Tristesa. M’he adonat que molts dels dies més tristos, plou aigua gelada.

Silenci. Quin silenci tan fondo queda quan algú tan petit deixa aquest món…

Per què? No trobo respostes.

Lila, el color més bonic de l’arc de Sant Martí.

8. En aquests moments es dificil dir res que faci alleugerar aquest mal moment,desde casa nostra us enviem una gran abraçada i us acompanyem en el sentiment.
    Familia del Nil 2on.

9. Familia Rebollo Ramirez, (Ainara y Aitor)
    Nuestro más sentido pésame a la familia, Lila siempre estarás en nuestro corazón, te queremos,

10. Te echaremos de menos lila .Estaras siemrpre con nosottros en colegio y alla donde estemos estaras
    en nuestro corazon

un beso de parte de Iria de Garbi

11. Cap paraula pot calmar el dolor i la tristesa que de ben segur sentim tots els qui coneixíem la Lila, i encara menys a la seva família a la qual acompanyo en el sentiment, de tot cor.