MENÚ SOPAR FESTA FI DE CURS 8 DE JUNY

Benvolguts i benvolgudes,

Tal i com ja us vam avançar, el proper divendres 8 de juny celebrarem al pati de  l’escola, amb motiu dels 50 anys d’escola, la  Festa de Fi de Curs: En fem 50!

L’hora d’inici serà a les 18,00h de la tarda amb el festival de l’alumnat i, seguidament, hi haurà berenar, jocs, tallers i servei de bar.

Cap a les 21,00h , podrem gaudir d’un sopar 50 anys, amb 3 tipus de menús:
Menú Infantil 6€:
– Amanida de pasta
– Fingers de pollastre amb patates fregides

– aigua, refresc i pa

Menú frankfurt 7€:
– Frankfurt
aigua, refresc

Menú “En fem 50” 10€:
– 1r plat format per: un tall de quiche de verdures, dues croquetes de rostit, timbal de patates braves, un tall de coca amb recapte, dues tartaletes (brandada de bacallà i tàrtar de tonyina).
– 2n plat (a triar): Fricandó de vedella amb moixernons / bacallà a la muselina d’alls
– gelat
– aigua, vi, refresc i pa

A continuació, tindrem concert amb  Stromboly Jazz Band.

Finalitzarem la festa cap a les 24,00h.

Aquest acte és obert a qualsevol persona  que formi o hagi format part de la Comunitat Educativa de l’escola.

Per tal de poder tenir una previsió d’assistents al sopar, cal apuntar-se prèviament i pagar anticipadament per núm. de filera de taula, a la consergeria de l’escola. Les taules seran mínim de 8 i s’aniran ampliant. Per tal de poder-vos agrupar, us demanarem que us afegiu a una taula o bé que obriu un nou núm. de filera de taules. A la reserva ens haureu de concretar el tipus de menú. Al moment de fer la reserva, us donarem ja els tiquets del sopar.

Termini d’inscripció al sopar: del dilluns 28 de maig fins al dijous 31 de maig, a consergeria.

Aquesta informació la podeu compartir amb exalumnes i altres persones que hagin format part de la nostra comunitat educativa.