NOU CURS 18-19

El passat dimecres 12 de setembre vam iniciar el curs 18-19 amb  la il·lusió de començar o retrobar-nos a l’escola. Avui, com ja és tradició, ens hem reunit al pati per donar la benvinguda al curs 18-19. Ens hem vist tots els nens,  nenes i mestres de l’escola i ens hem saludat classe per classe. Després,  hem parlat de la importància  d’ajudar-nos entre tots a fer-nos una mica més grans com a persones. I hem acabat fent una gran onada i ballant el rock de la formiga.

Cal dir que enguany tenim alguns companys nous: la Carla Alves a 4t, l’Alberto Nicut a  1r, l’Andreu Gené  i la Maria Alves a P5, i l’Arnau Pageo a P4. I, com no, també tenim la nova promoció de Patufets i Patufetes de P3. Desitgem que tots, alumnes i famílies, us sentiu molt a gust a la nostra escola i  que tingueu un molt bon curs 18-19!