PREINSCRIPCIÓ 2017-2018

hola escola

JA ENS PODEU TRUCAR PER DEMANAR ENTREVISTA I VISITA A L’ESCOLA!

EL NOSTRE TELÈFON ÉS 977 31 51 10

En aquest apartat anirem afegint tota la informació relativa al procés de preinscripció 2017-2018

Calendari de preinscripció curs 2017-18
Els terminis de presentació de sol·licituds són els següents:

• Del 23 de març al 4 d’abril per al segon cicle d’educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.

Criteris de prioritat per a l’ordenació de les sol·licituds
Per al 2n cicle d’educació infantil, l’educació primària, l’ESO i batxillerat, s’apliquen els següents:

1. Criteris generals

• Si hi ha germans matriculats al centre o el pare, mare, tutor legal hi treballa: 40 punts.
  • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):

Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
Domicili al mateix municipi del centre: 10 punts.

• Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda mínima d’inserció: 10 punts.
  • Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o d’un familiar de primer grau: 10 punts.
  • En el batxillerat també es té en compte la nota mitjana.

2. Criteris complementaris

• Pel fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental: 15 punts.
  • Si l’alumne té una malaltia crònica que afecti el sistema digestiu, endocrí o metabòlic (s’hi inclouen les persones celíaques): 10 punts.
  • Si el pare, mare, tutor legal o germà de l’alumne ha estat escolaritzat en ensenyaments declarats actualment gratuïts i universals (segon cicle d’educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, PQPI i formació professional de grau mitjà) al centre sol·licitat en primer lloc: 5 punts.

3. Criteris específics de prioritat
Tenen preferència els alumnes que procedeixen de centres i ensenyaments adscrits.
En l’ESO i el batxillerat, tenen preferència els alumnes que cursin simultàniament ensenyaments de règim general i ensenyaments professionals de música o dansa, o segueixin programes esportius d’alt rendiment.

Documentació que cal presentar

El formulari de sol·licitud s’ha de presentar, en tots els casos, acompanyat de la documentació següent:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol.licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia del DNI de l’alumne o alumna en cas que sigui major de 14 anys o tingui DNI tot i ésser menor de 14 anys.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual) del nen o la nena, si se’n disposa.
  • Documentació acreditativa dels criteris al·legats

*Quan el domicili habitual que s’al·lega no coincideix amb el del DNI, amb el de la targeta de residència on consta el NIE o es tracta de persones estrangeres sense NIE, s’acredita amb el certificat o volant municipal de convivència de l’alumne, on ha de constar que conviu amb la persona sol·licitant.

Número de desempat

El sorteig pel número de desempat serà el 4 de maig de 2017 a les 11h.

Calendari de matrícula
Segon cicle d’educació infantil, primària i 1r d’ESO del 12 al 16 de juny.