Premi Amenós als que més enganxen

El passat 19 d’abril ens van lliurar el “Premi Amenós als que més enganxen”, juntament amb l’escola Rubió i Ors. Un premi que reconeix la tasca de la nostra escola durant aquests 50 anys a la ciutat de Reus. Un premi per ser una escola activa, laica, plural, catalana, democràtica i arrelada al país. Un premi pels mestres, famílies i alumnat de Reus que van creure en una escola, que la van iniciar i que, després de 50 anys, se segueix confiant en el nostre projecte, com a escola pública, amb l’objectiu d’educar i de formar persones. Gràcies a tothom que fa possible l’Escola Montsant! Gràcies a la FAPAC, al Lluís Pallejà i al Josep Baiges per haver pensat en el premi a la nostra escola.

Per molts anys Escola Montsant! I que siguin molts més educant infants, educant ciutadania, educant persones.

Us recordem que seguim de celebració! Els propers actes seran:
– dissabte 21 d’abril, jornada familiar i paella popular.
– dijous 26 d’abril: actuació a la cloenda de la Mostra de Teatre al Teatre Bartrina amb l’obra: “L’Escola Montsant, una història de pel-lícula”.(acte restringit a famílies alumnat)
– dissabte 26 de maig: Jornada Esportiva
– divendres 8 de juny: Festa de fi de Curs i sopar popular 50 Anys

Compartiu aquesta informació perquè tothom que hagi format part de l’escola tingui moment de retrobada.