Trobada alumnat al pati 17-18

Avui, trobada al pati de tot l’alumnat i els mestres de l’Escola.

Ens hem donat la benvinguda tots els grups, sobretot als Patufets que és el seu primer curs amb nosaltres. També hem donat la benvinguda al Carlos Cortés (p5) i a la Claùdia Cortés (1r) que han tornat al centre, així com a la Karina Prodaniuc que s’ha incorporat al grup de 6è Xaloc. Seguidament hem ballat al ritme dels Txarango i hem fet un joc d’abraçades. I amb aquesta marxa hem inaugurat el nou curs, recordant també que enguany celebrem 50 anys i que tindrem algunes sorpreses.

Des d’aquí, també volem enviar els nostres ànims i millors desitjos a la Lila Vallvé i a l’Anna Mascarell, les quals sentim molt a prop malgrat de moment no puguin ser a l’escola. Us hi esperem a les dues! Molta força!

Molt bon curs a tots i a totes!

4 thoughts on “Trobada alumnat al pati 17-18

1. Com a pares de Claudia i Carlos, us volíem agrair aquestes paraules i estem encantats de tornar a ser part d’aquesta gran família que és l’Escola Montsant! Moltes gràcies a professor@s, mares, pares i company@s per donar-nos aquesta gran acollida! Felicitats pels 50 anys !!!